mikrofon na nokii 6230

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Sobota Červenec 7 07:36:02 CEST 2007

Nic na tom není, Nokia si pojistila prodej svých příslušenství instalací nějakého MCU do konektoru, který posílá identifikační sekvenci telefonu, který podle toho pozná, že je připojeno originální zařízení a povolí PopPort. Více na vyhůledávačích pod heslem PopPort.
S pozdravem,
                    Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: dejfson
  To: HW-news
  Sent: Friday, July 06, 2007 10:34 PM
  Subject: Re: mikrofon na nokii 6230

  Hm, nerozumim moc odpovedi. O jakem cipu to mluvite? Mel jsem za to ze na tom konektoru jsou signaly pro mikrofon, ale vstupni. Tj. handsfree obsahuje mikrofon ktery posila data do telefonu a reprak ktery data z telefonu dostava. Muzete byt trochu konkretnejsi?

  ten telefon nahravani ma, ale nedosel jsem na to jak jej zpristupnit na jedno zmacknuti klapky pri prijmu hovoru (jako to bylo u meho archaickeho r520 ktery mel jen tu nevyhodu ze se do nej vlezlo 1.5 minuty zaznamu). navic pri nahravani to kazdych 5 sekund z nejakeho divneho duvodu pipne, takze protistrana se hned zacne zajimat o to proc to pipa.