OT: Postup aplikace samonivelacni sterky

Libor libor@netron.cz
Pátek Červenec 6 20:53:02 CEST 2007

Ta penetrace musi byt dokonala, protoze jinak vam to v mistech kde bude
slaba bude praskat.
Ale trochu bych pochyboval zda vydrzi ty prohyby, s velkou
pravdepodobnosti bude praskat v zavislosti na chuzi pripadne stehovani
nabytku.
Vzdy jsem ji naleval na beton.
LK