OT: Postup aplikace samonivelacni sterky

Petr Zapadlo zapadlo@melzer.cz
Pátek Červenec 6 20:06:35 CEST 2007

Zdravim

omlouvam se za  OT, ale velmi me tlaci cas.

Byl jsem prinucen provest si sam vyrovnani podlahy po plovouci podlahu a musim
to zvladnout svepomoci do konce vikendu.

Podlaha v mistnosti je z jedne tretiny beton, zbytek je montovana konstrukce.
Na drevenem rostu jsou prisroubovany Cetris desky (drevocement). Tato cast je
celkem rovna i kdyz trochu pruzi. (Pod mou vahou se nektera mista prohnou o
cca 1 - 3mm)
Beton ma mista s propadnutim  o cca 10mm.

Jaky je korektni postup aplikace samonivelacni hmoty?
Co potrebuji za naradi?
jak nejlepe "spocitat" mnozstvi ktere budu potrebovat?
jak podklad napenetrovat, a je vubec mozna aplikace sterky i na cetris desky?

Neco malo jsem na internetu nasel, ale hlavne to byly pdf od vyrobcu s minimem
praktickych postrehu.

Dekuji za odezvu, vzhledem k totalne odlisnemu zamreni konference odpovedi asi
naprimo.

Dekuji

S pozdravem
--