MiniLA problem zo SW

Stano Kozinka stano.hw@gmail.com
Pátek Červenec 6 17:06:58 CEST 2007

Kabel to asi nebude, vyskusal som ARM-JTAG (FT2232L, tej istej serie ako je
v Mini-LA) funguje aj na tom istom kabli 1m a dokonca aj na nejakom cca 3m a
bez feritu... Takisto AVR-JTAG s FT232R funguje s oboma kablami. Jedine co
nefunguje je
http://cesko.host.sk/IgorPlugUSB_RS232/IgorPlug-USB%20(AVR)%20RS232.htm to
sa preistotu ani po pripojeni do systemu neidentifikovalo korektne. Ale
kedze to je SW implementacia USB podla toho by som porty nehodnotil.

Dňa 6.7.2007, Jiri Bezstarosti <jiri@bezstarosti.cz> napísal(a):