GPS Garmin Etrex Vista

Jiri Prachar jiri.prachar@i.cz
Pátek Červenec 6 11:48:48 CEST 2007

Uz sem to taky resil, nekde mam i fotky vnitrku.
Display je pripojen paskem - je prilepen na vodive plosky na jeho skle.
Stacilo to trosku primacknout a pro jistotu sem to podlozil pruznou
silikonovou hadickou.
Zatim to funguje.
To rozlepovani/slepovani nebylo zas tak dramaticke. Ta kryci guma se mi
uz trochu odchlipovala a sla dolu velmi snadno.
Potom je kolem dokola takovy silikonovy pasek. Na jedne strane pak jsou
ty plasty trochu slepeny k sobe, ale nebyl problem to rozriznout.
A pak uz jen opatrne oddelit od sebe (je tam par zacvakavacich pacek).
JP

to rozlepovani a slepovani zas neni tak dramaticke