MiniLA problem zo SW

Stano Kozinka stano.hw@gmail.com
Pátek Červenec 6 00:27:54 CEST 2007

Zdravim
Narazil som na jeden problem zo SW, a chcel by som sa spytat ci vam MiniLA s
USB funguje aj na rychlejsich strojoch korektne. Na Atlon 1800XP funguje k
plnej spokojnosti, problemy zacali ked som skusal rychlejsi stroj.
Na centrine 1800MHz funguje, ale uuz sa par krat stalo, ze dojde ku chybe.
Prejavuje sa to tak ze neskonci vycitavanie, alebo sa MiniLA nastavy inak
ako sa malo. A na pocitaci s Intel c2d >2GHz viacmenej nejde, len raz
nejakym zazrakom vycitalo ocakavany priebeh, inak na 99% vyhodi uz pri
spusteni SW, hlasku "USB device opening failed." FT232RL ktore pouzivam
funguje na tom istom porte bezproblemov, aspon zatial som ziaden problem
nenasiel.

Stano