Kde a za kolik koupit tekuty dusik?

Jakub Šerých serych@panska.cz
Čtvrtek Červenec 5 22:20:08 CEST 2007

To ja jsem se kdysi na brigade v Tesle na Jeneralce bavil jinak. Vyfoukl
jsem ze sklanene trubicky kouli cca velikosti vanocni ozdoby. Nechal jsem ji
trubicku a ponoril do polystyrenove krabicky s dusikem. Vevnitr se okamzite
zacala delat hladina kondenzujicich plynu ze vzduchu, ktery byl nasavan
trubickou. Kdyz byla hladina dostatecna, oliznul jsem horakem trubicku jeste
stale ponorene koule a zatavil ji. Pak jsem rychle tento "granat" odnesl na
nekterou z dilen, kde byly bedny na sklenene strepy (vyrabely se tam
fotonasobice a o zmetky a strepy nebyla nouze). Kdyz se za chvili ted uz
nechlazena koule radne natlakovala az praskla, skakaly zenske na prislusne
dilne ze zidli temer az ke stropu :-)))

Jakub Serych