Kde a za kolik koupit tekuty dusik?

Jakub Šerých serych@panska.cz
Čtvrtek Červenec 5 22:04:29 CEST 2007

Ano. Bezne koupitelna termoska je obycejna dewarowa nadoba vyfouknuta ze
skla jako dvouvrstva. Zajimalo by me zda to foukaji z jednoho kusu s tim, ze
ten vnitrek "vcucnou" do vnejsi nadoby nebo jestli je to svarene ze dvou
samostatne vyfouknutych nadob. Ale spis bych odhadoval, ze je to foukane z
jednoho kusu do formy, pak nahrata pulka, vcucnuta dovnitr a nakonec zase
vyfoukla do nejake formy (aby to melo kus od kusu srovnatelne rozmery). Pak
je to zevnitr chemicky postribrene a nakonec vyvakuovane (asi pouze velmi
mirne) a zatavene.

Jakub Serych