Kde a za kolik koupit tekuty dusik?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Červenec 5 17:29:47 CEST 2007

To mi připomíná demonstraci vlastností (plynného) kyslíku jak se občas
předvádí na kursech pro potápěče. Vezme se plechovka, pustí se do ní
hadicí vzduch a vhodí zapálený hadr. Hadr stěží doutná. Pak se tam
pustí obohacený vzduch s 32 % O2, hadr začne hořet. Nakonec se tam
pustí kyslík a začne hořet plechovka...

Aleš Procháska