Meteo stanice bylo (Graficke LCD )

novotny.pp@atlas.cz novotny.pp@atlas.cz
Středa Červenec 4 22:26:51 CEST 2007

Vzhledem k tomu, ze tuto cast programu jsem psal ja tak si dovolim odpovedet.
Softwarove to je kapku slozitejsi. Je zajimave, ze vetsina kodu, ktery jsem videl vychazi z clanku publikovaneho Williamem, C. Bellem v Astronomy Magazine v dubnu 1984
Mrknete na vid nize, aktualne se to snazim implementovat v C#.

http://ftp.gnu.org/pub/gnu/gcal/
http://mywebpages.comcast.net/ncherry/
http://www.koders.com/c/fid12C11F02B9B39AED4C00E214BA48905F2319B2A8.aspx
http://aa.usno.navy.mil/data/docs/RS_OneDay_noJS.html