Graficke LCD ?

Tomas Dresler dresler@hw.cz
Středa Červenec 4 20:43:39 CEST 2007

emWin od Seggeru, napr.

--
S pozdravem/with best regards

	Ing. Tomas Dresler

mailto:dresler@hw.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of J. Polivka
Sent: Wednesday, July 04, 2007 10:11 AM
To: HW-news
Subject: Re: Graficke LCD ?

Kdysi jsem se meteo stanicemi zabyval. Delal jsem to i pro nemce. Dnes
slusna meteo stoji par korun i s grafickym displejem, ale chapu, hobby je
hobby. Kdo na to ma cas, tak prosim... Mozna bych volil cestu ne na graficky
displej, ale na PC. Tak jsme to delali a v nemecku to bylo dost zadane.
Muzete pouzit nejake male PC a k tomu 15" LCD, daji se sehnad i mensi a i ta
mala PC maji treba TV OUT a pak je mozne za par kacek sehnat treba displej k
PS ONE. Delal jsem s tim a je to pouzitelne.
Jindra Polivka

Patrim mezi nadsence, kteri si postavili meteo stanici jiz to mam cele vice
mene po kupe a premyslim zda k tomu neudelat nejaky zobrazovac na zed, ale
to by chtelo graficke LCD a tak mam par otazek.

MCU mam x 52 >10MIPS, ~32kB volne pameti na grafiku
Predstava, zobrazeni piktogramu pro oblacnost, dest, sipecky se smerem a
intenzitou vetru, nekolik velikosti pisma atp.
Me zkusenosti s grafickymi LCD zatim konci na levnych a hrubych LCD s
radicem KS107

Otazky
1. Existuje nejake vyvojove prostredi pro LCD , dnes to je v kazdem telefonu
a nejak si neumim predstravit jak vse prevadeji do *.h a nasledne slozite
laboruji s pozicema na LCD? Idelani by bylo neco primo spolupracujici s
Keilem
2. Klasicke graficke LCD s radicem T6963C, urcene pro zastavbu jsou
neskutecne drahe, mozna by slo pouzit LCD z nejakeho mobuilu K750 ci jiste
vetsi  LCD, otazkou je zda se to da tou x52 vubec uridit?
3. Co OLED, porad maji tak mizernou zivotnost, nerad bych co 3 roky menil
LCD?

Ma predstava, je ze musi existovat neaky produkt, ktery umi nacist grafiku
(bmp, ikony fonty atd) v kterem rozvrhnu LCD a on vygenereji vse ostatni s
tim, ze ja pak v C jen zavolam prislusnou funkci a ona na pozici xy zobrazi
ikonku mracku, vrtulku, s kterou bude funkce "sama" tocit. Asi jsem
rozmlsany z programovani PC.