Re: Graficke LCD ?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Středa Červenec 4 16:49:02 CEST 2007

Jednak hoby je hoby a pak slusna meteo stanice fakt nestoji par korun, ale spis par desitek tisíc korun :-).  Když zacnete chtit merit s nejakou presnosti, kdyz budete chtit logovat hodnoty na  server, kdyz chcete tlak v absolutnich cislech, intenzitu slunečního zareni atd., mate  dve moznosti koupit nejaky vetsi model  od www.davis.cz , k nemu x modulu (cca 20-30 k Kc) nebo si s tim pohrat. Z logovani hodnot na SQL je videt, ze se s PC pocita, ale pro informaci jak je venku je zapinani PC kapku neohrabane a není nad to mit panilek na zdi . Senzory na dest a vitr jsem koupil od Conrada, kamarad koupil cely zkrachovaly  Conradi bazar tak mi je prenechal i s tou meteo stanici, ale niejak se mi to nikdy nepodariro zkomunikovat dohromady.
Problematika LCD a MCU mi „neda spat“  jiz delsi dobu , znate to doba pokrocila a co nemá graficke LCD je mrtve :-)

>Kdysi jsem se meteo stanicemi zabyval. Delal jsem to i pro nemce. Dnes slusna meteo stoji par korun i s grafickym displejem, ale chapu, hobby je hobby. Kdo na to ma cas, tak prosim... Mozna bych volil cestu ne na graficky displej, ale na PC. Tak jsme to delali a v nemecku to bylo dost zadane.
Muzete pouzit nejake male PC a k tomu 15" LCD, daji se sehnad i mensi a i ta mala PC maji treba TV OUT a pak je mozne za par kacek sehnat treba displej k PS ONE. Delal jsem s tim a je to pouzitelne.
Jindra Polivka