Propojovaci kabliky na PATCH panel

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Červenec 4 15:53:51 CEST 2007

Patch panely i zásuvky zapojujeme podle standardu, který je na panelech i
zásuvkách vždy vyznačen, zapojení je pak nekřížený. Stejně tak patch kabely
jsou standardně nekřížený. Takže úplně nechápu, kde je problém. Do patch
panelu a zásuvek se kabel nacvakává, nástroj se obvykle jmenuje Naražeč
kabelů a podobně, nejlepší jsou ty od Krone.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death