Metro bez ridice

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Červenec 3 09:19:12 CEST 2007

Nejde o mistni mentalitu, ale o to ze by se museli vsechny stanice metra
predelat . Neni mozne aby vlak jezdil bez obsluhy a nebyla nejak vyresena
bezpecnost nastupu/vystupu . Cili musely by se vybudovat jeste dalsi
mezidvere mezi vlakem a nastupistem .  Ostatne tak jak to je v jinych zemich
kde uz metro bez ridice jezdi .

s pozdravem

snehulak