Jak nejrychleji vyrobit DPS

Jan Blatniak 20n60a@gmail.com
Pondělí Červenec 2 11:06:13 CEST 2007

Libor wrote:
> Zdravim
> Potrebuji radu ktera tu o5 byla x krat.
> Vzdy jsem nechaval i vzorky plosnaku vyrobit  ve firmew ktera se tim
> zivi, nyni ale nemohu cekat az se mi nakupi x vzorku, a na bastldesce
> ten filtr jaxi zrealizovat nemohu.
> Presnost - klasicka SMD  - TLL CMOS .
> Proto mam dotaz, : je lepsi koupit cuprex s uv vrstvou ? nez to strikat ?
> Jak pak vyrobim film ? mam tu pouze laserovou tiskarnu.
> Je lepsi, nebo existuji trubickove pera kterym by to slo nacmarnout ?
> Je nekde nejaky navod?
> [...]
Zdravim
stacilo by prehliadnut archiv  :),
Neviem jak zlozity je ten vzorek a nepoznam ani jeho velkost. Dps
vyrabam len striekanim ale normalnu trysku ( vrchlik)
na spreji positiv  som vymenil za podobny ale z nejakeho dezodorantu -
vrstva sa nanasa o mnoho lahsie a rovnomernejsie
da sa v pohode nastriekat A4  :)
Motiv tlaceny na foliu do meotaru (14skk) atramentovou tlaciarnou ...
motiv zlozeny z dvoch folii na sebe zlepenych na strane kvapkou
sekudoveho lepidla 0,3mm ciara  neni prob, treba si ale dat pozor na
prehnutie dps - vyrovnat  este pred nastrekom vrstvy
aby motiv priliehal. Osvit najlepsie na slnku, prip ked nesvieti horske
slnko ... vyvolanie v NaOH, leptanie  HCl +H2O2

JB