Re: Komáři

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Červenec 2 09:51:26 CEST 2007

Vysavač. Pomerne rychle a ucinne. Zadne mazance na zdi. Kdysi jsem jezdival
na domek rodicu manzelky a soused mel hned naproti za zdi prasata. Vitr val
nastesti na druhou stranu. Netrapili nas komari ale mouchy. Vysavac byl
super a jednou jsem dosel k cislu 400 ! Problem byl v tom, ze druhy den to
bylo nanovo.
Jindra Polivka

> Ahoj,
> můžete mi někdo doporučit nějaký funkční přístroj na likvidaci komárů ?
Nějak se přemnožili a každý večer strávím hodinku jejich chytáním :)

> funguje něco z tohoto ?
> http://www.conrad.cz/lapac-hmyzu+dp54889/
> http://www.elektroraj.cz/detail.asp?floor=15&shop=76&database=fkt&id=72980
> http://conrad.svet-nakupu.cz/lapac-hmyzu-s-uva-zarivkou/f-1/s-50/dp-65065/

U toho prvniho linku (toho draheho) je dokonce i navod a tam se pise -

 Samici komari davaji prednost telesnemu pachu pred UV-svetlem. Proto by
 mel byt pristroj v loznicich pouzit nekolik hodin pred spanim a nasledne
 vyprazdnen.

Takze na komary je to asi dost naprd, zvlast ty dalsi varianty bez
ventilatoru. Spis nejaky napodobovac telesneho pachu, tepla
a vydechovaneho CO2 - ten by je snad mohl pritahnout...