teplotni zavislost civek SMCC

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Červenec 2 01:43:52 CEST 2007

 2.7.2007, 1:37:43

Ale zajiste, kdyz nedodrzim fazovou podminku, oscilator prestane
oscilovat.
Jenze Vlade pozaduje krome prachsprosteho oscilovani jeste slusnou
teplotni stabilitu.
A me se zda byt ponekud kontraproduktivni aby relativne dosti
nestabilni T byl "uvnitr" rezonancniho obvodu, kde bude svou nestabilitou
ovlivnovat f podstatne vice, nez kdyz bude pouze "vne".

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz