teplotni zavislost civek SMCC

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Červenec 1 23:50:07 CEST 2007

No ciste teoreticky  ten varikap neni v obvodu sutru, takze by na nej
nemel mit vliv.  Ale diky prenosovym parametrum tech T1 a T2 ( jejich
vlastni kapacity prechodu) mohou do jiste miry kmitocet sutru ovlivnit.
Navic jestli se nasobi ( a to LC je ladene na nasobek f) tak ta zmena
muze byt  realna....sice to nebute tmit takovy rozsah jako kdyby byl
varikap primo v obvodu X , ale vliv to mit bude.