[OT] Problem (?) so SetTopBox-om

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Neděle Červenec 1 23:43:15 CEST 2007

Kdyz ctu podobne zvesti tak si vzpomenu na dve veci.

Jak jsem si v 8 tride rikal ze mi v roce 2000 bude 30 a je to tak neskutecne daleko,ze se toho snad ani nedoziji
A pak jak jsem cetl zvesti o letajicich autech ktere budou bezne tak kolem roku 2015.

Fiha je 2007 a me pride,ze jsem do 8 chodil vcera, 2015 jeste neni, ale letajici auta bezne nejspise nebudou.

Na druhou stranu za umeni lze oznacit kde co tak proc ne komunikaci :-)

>Proběhl nějakým informačním kanálem názor, už si bohužel nevzpomenu koho to
byl názor, že komunikace bude za 30let nazývána uměním a bude postavena nad
veškeré znalosti, které lze obecně někde najít. Je to ale dost OT ;-)
S pozdravem,
                    Miloš Dašek