Problem (?) so SetTopBox-om

JD jirkonf@seznam.cz
Neděle Červenec 1 23:38:14 CEST 2007

No preci proto, ze se vyplati prve vsem prodat zarizeni na DVB-T v MPG-2
a za par let to budou vsichni menit za HD v MPG-4. Penize, penize,
penize... Aby neco vydrzelo 25let je preci nezadouci. O obsahu TV a
radii u nas radeji pomlcim, nesleduju ani jedno z toho, presneji kdyz
radia tak jedine pres internet (samozrejme zahranicni) a ty zpravy si
taky radsi pustim na netu (navic mam moznostsi je pustit v case ktery mi
vyhovuje).

JDrozd