Problem (?) so SetTopBox-om

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Neděle Červenec 1 22:18:37 CEST 2007

Jasne a proc delat obsah, kdyz ho neni komu vysilat :-)
Ja se divim, ze vubec mame televizi, kdyz v pocatcich bylo v celem ceskoslovensku cca 5TV prijimacu. :-)

Ja to vidim asi takto, s zacatkem digi vysilani je stejne nutne vice mene poridit novou TV a zahodit video. Reci o Settop boxu vidim jako ucelove, je to dalsi pixla, je to neprakticke a vubec to neresi problem videa a tak vetsina stejne drive nebo pozdeji sahne po nove TV. Kdyz novou TV tak logicky Full HD.

Z pohledu statu, nutime lidi prejit na novou technologii tak jim rovnou nabidneme kvalitu /z pohledu rozliseni nikoliv nutne obsahu/ bude to logicke a vsichni to pochopi, mame na pristich 25 let vystarano.

Technicky prijimace na trhu jsou, pokud jde o obsah tak zpravodajstvi a sportovni prenosy, potazmo vse co dela CT by nebylo az takovy problem zacit jeste letos delat HD, pokud jde o filmy bude jich cim dal vice.

Proc to nebude HD, popravde nevim mozna protoze by nebyly frekvence na krestansky kanal a shoppingovy kanal (nikdy mi nebylo jasne, ktery pitomec na to muze cucet) a pak v rade sedi odbornici typu Fibinger(ova)