Neznama soucastka

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Neděle Červenec 1 18:57:45 CEST 2007

Je to u přepínače 110/230V čili ochrana proti přepnutí při 230V na 110V, než
bych počítal kolik Joudů;-) by musel mít na 5A pojistku, vzal jsem klíště a
ten přepínač ucvakl, do ameriky to stejně nikdo vozit nebude.
Dík
S pozdravem,
                    Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, July 01, 2007 6:46 PM
Subject: Re: Neznama soucastka

Hezký večer,

    já bych si troufla tvrdit, že je na 241V Kde je v obvodu zapojený?
Mezi oběma přívody? To by odpovídalo těm 241V i když to je podivné napětí.

    Dají se koupit v GMku i v GESu a stojí pár korunek (z hlavy nevím).
Bude to chodit i bez něj, ale je to ochranný prvek.

Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186