Problem (?) so SetTopBox-om

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Červenec 1 15:47:43 CEST 2007

velmi dobry postreh, dakujem.
Veci sa maju takto: na stranke pisu ze polarizacia je horizontalna a
upozornuju ze je to opacne ako u predoslej analogovej televizie. Vykon
by mal byt dostatocny, lebo tento vysielac pokryva pomerne velke uzemie.
Je to 36. kanal (594MHz).
Pribalena antenka je maly magneticky prichyteny vertikal a na nu to ako
tak hralo. Takze ta poznamka s polarizaciou ma osvietila :-) Yaginu som
otocil vertikalne a mam o dost silny a kvalitny signal.
Otazka teraz je kde je chyba ;-)
Pisu ze polarizacia vysielaca je horizontalna, ja sa domnievam ze ked
mam dipol/yaginu vodorovne tak prijima horizontalne polarizovanu vlnu.
Teraz som si uz naozaj neni isty nicim :-)
b.