Problem (?) so SetTopBox-om

Petr Stetina petr.stetina@braien.com
Neděle Červenec 1 00:21:52 CEST 2007

balu@home wrote:
> zdravim,
> kedze u nas minuly pondelok vypli analogove vysielanie kupil som si set
> top box (Philips DTM150/00) a mam nejake problemy so signalom. Mam pocit
> ze ma strasne nizku citlivost. Vysielac mam na priamy vyhlad asi 15km
> daleko a na pribalenu antenu (vertikal) ani na trojprvkovu yaginu s
> kvalitnym kablom mi to takmer nehra. Ledva dosiahnem pouzitelnu uroven
> signalu. Antena je na balkone s priamym vyhladom.
> Kedze sa v navode uz technicke parametre preistotu neuvadzaju nemam to s
> [...]

Mam DTR210/12 a jsem taky cca 15 km od vysilace. Mam podobnou zkusenost.
Protoze k memu prijimaci zadna antena pribalena nebyla, zkousel jsem
nejdrive venkovni yaginu a na ni mi to vubec nehralo. Koupil jsem tedy
nejakou plochou pokojovou antenu (vyrobce si z hlavy nepomatuji, ale
rano se podivam) urcenou pro DVB-T. Chvili jsem si s ni musel hrat, nez
jsem nasel spravny uhel natoceni, aby to hralo.

Petr