Potisk DPS inkoustovkou

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Leden 31 19:03:41 CET 2007

 31.1.2007, 19:00:00

potisk na CD, papir a pod je relativne vodovzdorny proto ze barvivo z
ink. se ulozi to porezni struktury potiskovaneho media, coz Cu na
plosnaku asi nebude. Z neporezniho povrchu to setrete i suchym prstem.
Vode odolne ink. existuji, ale nejsou v kancelarskych injetech.
Najdete si ty moje prizpevky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz