Potisk DPS inkoustovkou

Rollfree rollfree@volny.cz
Středa Leden 31 18:08:54 CET 2007

Jasne, kusova vyroba DPS se tady opravdu resila nekolikrat.
Jenze to prave vzdycky bylo reseni ala ty 2 prispevky, na ktere
reaguju, t.j. tisk na nejakou folii/papir a ten prefotit (predtim
pripadne zkontrastnit) nebo kontaktne otisknout na med.

Ale ja jsem myslel neco jineho, opravdu tisk primo tiskarnou
na med, a pak tuto potistenou desku rovnou strcit do leptaci
lazne. Takze zadna fotocesta, zadne otiskovani.

Nekdo tu psal, ze inkousty nejsou vodovzdorne. Urcite ale
vodovzdorne existuji, videl jsem potistene CD, ktere vydrzelo
dlouhodobe vodu i docela slusny oter.
Bohuzel uz ho nemam, takze do chloridu nebo do HCl ho
hodit nemuzu.
Navic aktualne nemam zadnou inkoustovku, kterou bych to
dokazal protahnout, proto jsem psal dotaz, jestli to nekdo
rutinne nepouziva nebo neumi.

Dalsi prispevek reagoval, ze tistaky byvaji prohnute. To
je asi docela podstatny jev, se kterym se bude treba popasovat.
Bud to mechanicky nejak zafixovat, nebo je predem vyrovnat
(ale vyrovnavani uz by bylo opravdu jen pro "jednokusovky",
kdezto ja bych to rad rozjel aspon pro "desetikusovky").

Kazdopadne vsem dekuji za rekce/podnety.

rollfree