Lepicí páska na MGF pásky ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Leden 31 16:01:05 CET 2007

Zdravím,
   z mládí mám rozsáhlou "tapetéku" klasických magnetofonových pásků (nějakých
90 cívek 15/18 cm). Občas si je pouštím a některé "skvosty", které dnes prostě
nikde neseženete, si digitalizuji. Záznamy kupodivu drží na pásce lépe než
vlastní nosiče a zejména zaváděcí pásky se odlepují, občas se něco přetrhne...
Míval jsem speciální lepicí pásku "Scotch splicing tape", ale už ji nemám.
Nevíte náhodou o možnosti obdobnou pásku koupit ?
                                                S pozdravem Pavel Troller