Potisk DPS inkoustovkou

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Leden 31 12:19:54 CET 2007

To je možné. Já používám HPLJ1100. I když v ovladači zvolím maximální sytost tak to toneru viditelně nepřidá. Nicméně s tou technologií s fixem na tabule jsem byl maximálně spokonený. Vyhazovat dobrou tiskárnu a testovat jinou se mi moc nezamlouvá :-). Stále doufám, že někde seženu použitelné fólie a bude to fungovat jako dřív.

	Martin.