Potisk DPS inkoustovkou

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Leden 31 12:01:31 CET 2007

On Wed, 31 Jan 2007 Cihak@dkv.lbc.cd.cz wrote:

> A pokud Vám to nafetováním opravdu zčerná proč pak dáváte 2 fólie ? Nebo
> že by to až tak nezčernalo ? Ptám se proto, že jsem to teď zkoušel.
> Ačkoliv jsem byl nafetovaný pomalu víc než toner, žádné výrazné zčernání
> jsem nepozoroval. Vyzkoušel jsem taky zde tolik vychvalovaný Abezeta Black
> Covering spray - trochu to zčernalo, ale zdaleka ne tolik aby klišé bylo
> použítelné - vyhozených cca 350,-.

Aceton i ta Abezeta zpusobi nafouknuti toho toneru a tim jakoby zmizi ty
mezery v tom motivu, ale pokud ho tam ta laserovka zanecha malo tak to uz
nezachrani. Chce to laserovku ktera je schopna dat hodne toneru i na folii
tedy nejlip nejakou co si nedetekuje typ media a co umoznuje maximalizovat
davkovani toneru.

> Asi by bylo možné použít inkoustovku jak tu někdo psal, ale budou to
> patrně zvládat jen kvalitní typy které nejsou nejlevnější a navíc je fólie
> do inkoustovky výrazně (cca 5x) dražší než fólie do laserovky.

S kvalitni inkoustovkou jsem to delal taky ale ani inkoustovka na folii
netiskne poradne cerne (pokud vim tak pouzival nejaky spec film co uz mu
dosel). Takze se to musi tisknout aspon 2x pres sebe coz prinasi zase
problemy se soutiskem. Nebo jsem take cetl ze davaji dve folie k sobe.

Mne se jako nejsnazsi jevi ten zpusob laserovka + aceton|abezeta, ale je
k tomu treba laserovka co na tu folii nasype hodne toneru aby se pak melo
co nafukovat....