Potisk DPS inkoustovkou

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Leden 31 11:55:52 CET 2007

Hmm, uz jsem to tu kdysi psal, ja tisknu na uplne obycejny pauzak, akorat to
na tentyz pauzak necham natisknout 2x pres sebe. Zkousel jsem uz na dvou
inkoustovkach (z toho jedna byla uplne nejobycejnejsi a nejlevnejsi) a na
obou to fungovalo vyborne, tak v 10% pripadu se to nepovede a tisk se
rozjede, ale protoze to skoro nic nestoji tak to neni problem proste
vytisknout znovu. A je to cerne jak bota.

Dusan Dolezal