HP Laser Jet IIIp oprava

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Středa Leden 31 11:23:48 CET 2007

Presne tak, je to zavada rozmitani laseru - odejde chroust co ridi motor
tocici rozmitacim zrcatkem. Dost typicka zavada. Kdysi jsem jednu takovou
tiskarnu mel několik let ve srotisti a pak z vyprodeje tu rozmitaci jednotku
koupil. Tu tiskarnu jsem obcasne doma pouzival, a když kleklo něco dalsiho
tak jsme ji poslali jako srot v ramci nejakeho vymenneho programu nova za
starou.

bye,
     ing. Radek Benedikt (benedikt@lphard.cz)