Oprava laserovky

Stribrnak email@europeum.cz
Středa Leden 31 10:40:12 CET 2007

Jakapak Minolta vam odesla ? Mam take jednu doma a citim
zdroj nahradnich dilu.
Canon vypada moc pekne, duplex za tuto cenu to se hodi.
Toner pro 2500 A4 1711,- Pro 6000 A4 3062,-Kc
Prodejce Tiskaren tvrdi "na tiskarnach nevidelavame, ale az na spotrebnim
materialu"
U vetsiny laserovek se meni saze vcetne valce, Z tohoto duvodu
mam rad LEDovky OKI kam se sypou pouze saze a valec az po nejakych
20.000 A4. Saze pro OKI: 4000 A4 stran  450,- Kc
Ale je pravda ze kdyz prijde na vymenu valce tak se muze
stat ze cena presahne cenu aktualniho modelu nove tiskarny.
V mem pripade OKI 14ex cena za valec 4800,- Kc :-((

Cestmir

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of aze
Sent: Wednesday, January 31, 2007 9:40 AM
To: HW-news
Subject: Oprava laserovky

Tak mi odešla moje oblibena laserovka, dlouho slouzila... Napred zniceho nic
smouhy na papire, po vymene toneru prestala brat papir a popravdě receno
nemam cas ani chut se s ni babrat (Minolta).
Uvazuji o nove, nemate nekdo zkusenost s Canon LASER LBP-3300 ? Libi se mi
rychlost a duplex.
 Napriklad
http://www.levnepocitace.cz/laserove/canon-laser-lbp-3300-21ppm-duplex

AZE