Potisk DPS inkoustovkou

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Středa Leden 31 09:42:52 CET 2007

http://www.vaelektronik.cz/bastl/tist.htm
Andel

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <buchta@compelson.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 31, 2007 8:57 AM
Subject: RE: Potisk DPS inkoustovkou

No tak uz to tu dlouho nebylo ;-)
Ja tisknu na pauzak, pak necham prejet parama toluenu nebo podobneho
sajrajtu (zavru do papirove krabice, na viko nabryndam ten sajrajt) -
docela se zvysi kontrast. Toto je dobre I s foliema, tam to funguje
jeste lepe, pak staci jedna. Predlohy dam 2 pres sebe, hodim na sklo,
pod kterym jsou 2 11W zarivky a exponuju 30 min.  Folii je dobre
podlozit jednim pauzakem, aby rozptyloval, a exponovat 15min.
Predlohu z uspornych duvodu tisknu tak, ze na obyc papir prilepim
primereny kousek pauzaku nebo folie (etiketou na horni strane).