Elektrarna

pavel pavlp pa-vep@atlas.cz
Středa Leden 31 06:49:23 CET 2007

No jestli se takhle vykupuje elektrika tak letím a kupuji fotovoltaiku,vetrniky z Conradu abych si je postavil na zahrade, neb za chvili bude kWh tak draha , ze si leckdo nebude moci dovolit .

Jo a za ty miliony co prostaveli bych radsi do kazde dědiny dovez z Ruska vyrazene atomove ponorky a v nich vyrabel elektriku
:-))).

.NET C# professional developer ( Realtime,XML,B2B communication )
http://www.visualprog.cz