domaci automatizace

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Leden 30 14:40:09 CET 2007

 30.1.2007, 14:20:40
Dobry den

Do sveho domku planuji podobnou koncepci, mam proto na vas par
praktickych dotazu:
-kolik topnych sezon mate za sebou
-jak mate provedeno vyusteni vzduchovych kanalu v jednotlivych
mistnostech privod/odvod
-nedochazi k prenosu hluku z jedne mistnosti do druhe temi kanaly

A jeste drobna poznamka na zaver. Topeni drevem je levne nebot
palivove drivi( i piliny, pelety..) je zatim spise odpad nez surovina.
V bodoucnu tomu tak pravdepodobne nebude, prvni naznaky se objevily uz
loni.
Vzpominky meho otce na jeho detstvi hovori celkem jasne. Ackoliv zil
na vesnici uprostred lesu, a jejich rodina patrila spise k tem
bohatsim (v ramci vesnice), drevo bylo natolik vzacne/drahe ze jedinym
topenim v zime bylo vareni, prani a podobne cinnosti. Pres den proto
obyvali mistnost spolecnou s kuchyni, a vecer chodily spat do svetnice
kde meli tri ctvrte metru tluste periny a na nich jinovatku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz