[OT] Velikost ISO souboru z DVD

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Úterý Leden 30 09:13:29 CET 2007

Na akom OS?

Niektore file systemy maju take vychytavky ako symbolicke linky a
hard-linky.
Pri skopirovani takeho FS na FS, ktory toto nepozna sa niektore veci
kopiruju aj viac-krat, preto na cielovom
FS ( file systeme) ma vysledok viacej.

A aby to nebolo jednoduche, aj niektore programy na ratanie velkosti
nerozoznaju linky a vsetko rataju,
ako by tom tam bolo naozaj.

Dodo.