Seřízení videa Sharp

Martin Marusak m.marusak@volny.cz
Pondělí Leden 29 19:55:37 CET 2007

Známá se na mě obrátila s následujícím dotazem: má 6. hlavé video Sharp (konkrétní typ momentálně neurčený), které se prý chová "unaveně". Přetáčí či hraje od začátku pásky asi 40 min a pak už nemá sílu pásku utočit. Ani na rychlé převíjení. Projevuje se to u všech kazet. Problém je zřejmě v seřízení spojek (brzd?) hnacích trnů. Někde se ptala na možnost opravy a řekli jí asi 1000 Kč. Jenže je otázka, jestli se to vyplatí, když nové stojí 2.400 a když, tak zda vůbec video. Nikdy jsem něco takového nedělal, ale zdá se, že nastoupí poslední pokus a buď to pomůže nebo bude nové zařízení. Může mi někdo ze zkušenějších dát tip, jak na to (a zda vůbec)?

Děkuji  Martin M.