predajne v Bratislave

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Neděle Leden 28 23:42:00 CET 2007

- 3Q sa podla mojich informacii prestahovali, mali by byt na Holleho.
Osobne som tam este nebol, odkedy nie su na Narodnej.

- ano, modelar nedaleko autobusovej stanice

- dalsia predajna je v ulicke, co vedie od Marianskeho namesitia k
policii. Meno z hlavy neviem, dnu som bol len raz, velmi ma
neoslovili... Maju suciastky, konektory a pod, ale vyber slaby a ceny
vysoke (v porovnani s MB).

miro