Pár dotazů k ADE7756

adam@studio81.cz adam@studio81.cz
Sobota Leden 27 16:37:41 CET 2007

Zdravím.
Takze sem ted provadel par mereni.

Po pripojeni PT na sit, na vystup zatezovaci odpory 2,2w, jako zatez na
siti je pouzita 15W zarovka se na vystupu PT neobevi zadne napeti (aspon
ne takove ktere jsem schopen zmerit) teoreticky by se tam melo obevit
0,6mV pokud dobre pocitam, jeste vyzkousim lepsi merak s lepsim rozsahem,
jelikoz tento ma jen minimum V.

dale jsem zkousel od vstupu ADE odpojit vsechny prvky a sledovat obsah
registru 01 a 02. podle data sheetu by tam mely byt 0 ale me se tam
objevuji same 1. toto jsem vyzkousel i na dalsim cipu co tu mam se stejnym
vysledkem.

takze uz me nic nenapada co delam spatne

AK

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Novotný Pavel
Sent: Tuesday, January 23, 2007 5:10 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Pár dotazů k ADE7756

Nevim zda lepsi, u presnejsich meraku se vklada jeste jeden antialiasing RC
filtr, nicmene vzhledem k presnosti pouziteho trafa to asi nema moc cenu.
V kazdem pripade to neni pricina problemu.

0.6V vam to ukazuje pri jakem proudu > nez 10A?
Pokud mate na vystupu zatizeneho mericiho trafa 600mV a za RC, na vstupu do
ADE je 0V, je to maximalne divne, V1 vstupy konci v PGA zesilovaci s
zarucenou vstupni impedanci pres 400k a tak by teoreticky tento stav nemel
nastat.
Predpokladam ze PGA registr mate v defaultu tj. 0, kdy je zesileni 1 a na
proudovem vstupu ADE se ocekava napeti max +-1V.

Zpuste misto trafa a jeho zatezovacich odporu pripojit nejake napeti v radu
stovek mV, treba vybity AA clanek 0.9V , to co je pred RC by +- melo byt
navstupu ADE.