OT:Test nechodi a nechodi

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Sobota Leden 27 14:01:23 CET 2007

No ted jsem to studoval a zatim jsem nepochodil. Ani na gmailu a ani v
thunderbirdu - zkousel jsem si vytvorit filtry, ale gmail je chytrejsi
nez je treba a odmita mi udelat kopii s adresou na sama sebe. A v
thunderbirdu se tridi jen dorucena posta - ja bych potreboval udelat
pravidlo na odeslanou - rpotoze tam ty maily mam, jen bych si je chtel
soupat do slozky kam se mi tridi konference.

Holt mi asi nezbyde nez se s tim smirit a udelat si pohled do odeslane
posty s filtrem na HWnews a cas od casu to rucne presunout.

RV