OT:Test nechodi a nechodi

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Sobota Leden 27 13:24:00 CET 2007

Dobry den,

dekuji za info. No to by me zajimalo jak v tom muze mit google prsty -
nemelo by to s nim mit nic spolecneho.

Zkusim to udelat tak, ze si udelam pravidlo na googlu pro odeslanou
postu aby mi poslal kopii zpet, nebo jstli to pujde primo v
thunderbirdu. O me maily bych nerad prisel - kolikrat si podle
odesilatele hledam to na co jsem se ptal.

RV