OT:Test nechodi a nechodi

Martin Marek martin.marek.doma@iol.cz
Sobota Leden 27 13:14:30 CET 2007

Je to Googlem, je to _vlastnost_ mailu na Google pro tuto konferenci(někdy i pro jiné konference), také mne to překvapovalo, ale pak
jsem si na to za čas zvyknul.

Ta _vlastnost_ spočívá v tom, že odeslaný mail přímo od Vás se jakoby nevrátí zpět, ale samozřejmě, že Váš mail došel, neb ho nyní
čtu.

Doufám, že to nepletu, nenašel jsem dříve v nastavení Google mailu, které by to změnilo a je to pouze o zvyku a má to i něco do
sebe, neb se tím pádem zaměříte spíše na odpovědi, alespoň u mne to tak funguje.

A přišlo od Vás, teď jsem to spočítal, 5 mailů(testovacích), do této konference Hw-news.

Martin