predajne v Bratislave

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Leden 26 13:59:04 CET 2007

Kolega mi prave vravi, ze _nieco_ maju aj u Conrada.
Pod _nieco_ si vsak naozaj treba predstavit _nieco_... :-(

wek

PS. Ako by ste si predstavovali taky idealny kamenny shop na suciastky?

PS2. Mimochodom, kolko ich je celkovo na Slovensku? Ja poznam jeden
obchodik v Dubnici, ale sortiment je skor pre opravarov...

PS3. Naozaj, je este tam ten obchod na Mierovej tiez pre opravarov,
akosalenvolal...?