Dotazy k eaglu

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Pátek Leden 26 12:23:16 CET 2007

>- jak se zbavit u MAX232 chyb? Co s tema
>nozickama mam udelat? Nikde jsem nevidel, ze by
>treba byly prizemene nebo tak. Nebo ignorovat?
>ERROR: Sheet 1/1: unconnected INPUT Pin: IC2 T2IN
>ERROR: Sheet 1/1: unconnected INPUT Pin: IC2 R2IN

Nechat, v integraci maji pull-down nebo pull-up
odpory, ale Eagle nema tuto eventualitu jak
zohlednit. Mozna by se mohl takovy vstup oznacit
jako pasivni, protoze nemusi byt pripojen.

>- jak rychle zmenit v DPS pouzdro, jde mi
>predevsim o kondiky a odpory, resp. roztec
>nozicek. Proste nekde potrebuju protahnout vice
>linek mezi pady, tak si reknu, ze v praxy
>nozicky proste vic roztahnu, jak na to v eaglu
>aniz bych musel vkladat novou soucastku do
>schematu a prepojovat? Totez pro TO92/TO220... Dík za radu.

Na desce prikazem Replace, nove pouzdro musi byt
samozrejme v knihovne pripravene, prikaz
'roztahni vyvody o 5mm' neexistuje. Dokonce se da
pouzit i pouzdro z jine knihovny.

J. Hanzal