Dotazy k eaglu

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Pátek Leden 26 12:08:40 CET 2007

change package, pokud je dobre udelana knihovna. U odporu a kondu to jde.

jsem nevidel, ze by treba byly prizemene nebo tak. Nebo ignorovat?

aspon ten nezapojeny vstup vysilace (na CMOS urovnich) bych nekam pobliz
pripojil, je to takovy kulturnejsi:) Treba na zem nebo spojil se vstupem
  druheho vysilace apod.

Ivos