OT: disk cache v XP

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pátek Leden 26 08:38:30 CET 2007

Ja myslim, ze padani windows neni ani tak veci stesti jako umu. Pokud
se v nich nekdo opravdu vyzna, tak je dokaze dostat do stejne
stabilniho stavu. Jen je problem, ze to malokdo umi (ja treba ne) Ono
totiz spousta lidi podleha dojmu, ze windows se instaluje tak, ze se
strci CD do mechaniky, odklepou tabulky a pak strci CD ovladacu a
potom nainstaluji programy a hotovo. Takovato instalace sice chodi,
ale jeji stabilita je opravdu veci stesti...

Honza K