OT: disk cache v XP

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Leden 25 22:20:24 CET 2007

----- Original Message -----
From: "JD" <jirkonf@seznam.cz>
> Zkuste treba softik CachemanXP
>

> BTW v na druhem linku od PK se pise
>
> Optimalizace priorit IRQ
> Windows XP umí nastavit prioritu pro jedno (či více) IRQ, což vede k
> posílení výkonu dané komponenty. V praxi bývá nejlepší nastavit prioritu
> IRQ pro „Systémové hodiny reálného času a obvodu CMOS“, což má vliv na
> výkon systému jako celku. Nedoporučoval bych nastavovat prioritu pro
> více než jedno zařízení (přestože to jde), dopad bývá poté spíše na
> zvýšení nestability než na další zlepšení výkonu.
>
> Nechapu, cim muze prospet systemu zvyseni priority preruseni od RTC...

Prolezl jsem si to i s komentáři a dostal jsem se až k XPmyths, kde jsou
všechny fičury vysvětlené jako nebezpečné (aspoň pro mne - kopíruji totiž
často větší soubory než kolik mám RAMky), nebo efekt naprosto nepřinášenící.
Jediné co jsem odtamtud použil je že neznačkuji soubor při každém přístupu
(access time). Ještě jsem nerebootnul (rebootuji vždy až když wokna lehnou,
cca 1x za 2..5 dní - mnoho rozdělané práce), vyzkouším ten cacheman co bude
umět, diky všem za tipy. Škoda že se wokna nechovají k diskcache jako linux.

JL.