[OT] zabezpeceni wifi

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Leden 25 15:51:56 CET 2007

Je to router Asus AAM6310EV, má jeden ethernet port (tam je připojený
to wifi APčko a přes něj notebook) a jeden USB port (tam je připojený
PC - chová se to jako ethernet síťová karta), notebook i PC se
dostanou na internet a dokonce i na sebe navzájem. Na PCčku jsou
nasdílený některý složky pro čtení (Wokna). Takže případnej hacker by
mi moh tunelovat nejen internet, ale i soubory z PCčka, případně z
notebooku. Tady by se asi hodilo to VPN (mezi PC a notebookem).

P.K.