Stabilizovaný adaptér 5V.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Leden 25 10:51:42 CET 2007

Tak to delame ted. Koupime stabilizovany 1.5-3-4.5-6-7.5-9-12, kde je
LM317 apod. a zmenime jeden odpor a zalepime prepinac.
Ale protoze to neni uplne kusovka, divam se po hotovem adapteru. Moc se
mi ty upravy nelibi.
K tem trafum pro anteny: Davaji tam 78L12 a jelikoz to trafo ma vystupni
napeti skoro pres 20V a usmerneny se blizi i ke triceti, tak ty 78L12
odchazi. Uz jsem jich menil hodne, 7812 to prezije. Polaci tam nedavaji
nekdy na vystup ani kondik.

Martin Hanek