Ucebnice elektrotechniky, zaklady

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Středa Leden 24 22:38:24 CET 2007

Dobrý den,
 Ano, ano pane učiteli :-) máte pravdu. vojenský dril dokáže udělat
 spoustu věcí :-) Narozdíl od normálních knížek to je  napsané
 tak, že člověk který slezl ze stromu bude nakonci (jak někdo citoval)
 umět opravit letadlovou loď :-)  Najdu to a nejdéle o víkendu dám
 vědět. Ono vůbec neuškodí se potrénovat i v cizím jazyku....

S pozdravem,
 Martin Šaněk
 mailto:sanek.martin@volny.cz